söndag 12 oktober 2008

Händelserik natt..

Nä jag var inte ute eller så inatt,var himla trött så jag somnade tidigt igår o vaknade vid ett o fick ta ut nisse i trädgården lite..
Sen sov jag gott igen tills jag vaknade av hemtelefonens HÖGA signal vid 5.30 tiden..
vaknade o tittade på min mobil,såg att Rhys hade ringt typ en timme tidigare 2ggr så jag tänkte att det var han,men jag gick upp o kollade+stängde av hemtelefonen-och fatta vem det var??Jag är fortfarande chockad..Mitt ex Nik som jag skrev om mkt när jag började blogga i mars,han ringde minst en gång hem+1 eller 2ggr på mobilen.
Men jag tog inte det,vad skulle han möjligen ha att säga i fyllan liksom..o jag låg i sängen,men blev lite nervös över att han skulle dyka upp hemma hos mig,(som många fulla lördagar tidigare..)Men det är fan mer än ett halvår sen jag ens sett honom,rätt märkligt men bra med tanke på situationen..En smula förvånad fortfarande, och förvånad över att mina känslor inte är helt borta vad gäller honom..fick även ett sms med en smileygubbe på av honom.
Har verkligen blandade känslor inför det här,på ett sätt är det ju skönt att man inte är helt bortglömd av ngn man älskade(-love and hate relationship)
Men samtidigt mår jag rätt bra nu o vill inte gå in i ngn konstig spiral igen..
Fick reda på innan idag att han träffat Annsofi inatt så det var väl därför han ringde för att dom hade pratat lite om mig,också var han väl full o då kan det ju lätt bli lite så att man tänker etc..
Jag tänker också på honom superofta-dels är det inte kul att vara ovän med eller tycka illa om en person så mkt som man älskat+klart att allt inte bara gått bort sådär..trots att det var mkt skit o vi inte passade ihop rent mentalt så hade vi en enorm passion för varandra..ÅHH det sexet var fantastiskt! Var alltid sugen+great varje gång:)Sen hade vi många mysiga middagar med hans familj som var extremt trevlig+mysig(-var mer på samma plan som dom än honom dock hehe)
Men det var typ det positiva..
Jag har träffat hans mamma en del i sommar(-bor nära)vi pratar alltid mkt när vi ses- såklart att man blir påmind då+chattade med hans syster i förrgår:)
Men jag skulle aldrig ringa,men han har väl inte den spärren än,nog om detta.
Rhys ringde som sagt inatt men jag sov ju+han skickade ett sms där det stod:lever du?
Jag tänkte det borde vara han som inte lever,uppe hela dygn o super??
Men han hade tydligen somnat bort hela fotbollen+festkvällen igår..
Så han super nu istället;) Precis som jag hehe nämen jag tar bara ett glas vin nu för att orka städa min hemska lägenhet..:( Snart ut med nissen+kolla Denise Richards serie.
Hörs senare,tror jag ska orka lägga in bilderna ifrån maskeraden sen..;)R

Inga kommentarer: