onsdag 29 oktober 2008

skönt att vara hemma nu..

Usch inte haft en bra dag på jobbet idag,kände av min panikångest hela dagen..inte lätt, också måste man såklart gå där o dölja hur man egentligen känner:(
Och såklart vara glad inför dom små liven med.
Men när jag åkte hem blev det faktiskt bättre:)Har storhandlat på ICA,det behövdes!
Varit ute med min favorit+facebookat lite såklart;)
Bestämde ev möte eller dejt med Rhys på sön efter jag träffat Rebecca.
Kan tänka mig lite drinks på möllan med honom.
Vi har chattat mkt+pratat lite i tele i ca 6v nu men inte setts än,ska bli kul:)
Vi delar iaf vårt djurintresse ihop,han har en hund+en katt (eller kanske fler?)+passar ibland 2 hästar med.
Han är en handy-man o det kan ju behövas när man själv har tummen mitt i handen+ är väldigt girlie;)
Ska käka kyckling/ceasarsallad+lite baguette m kalkon ikväll,håller på att laga det nu,kollar ev lite på Dr.Phil ikväll +Dagens mand på dansk tv-riktigt kul,lättsamt dejting program 21.25.
Puss,puss Becca

Inga kommentarer: