lördag 11 oktober 2008

Lugna gatan..





Min kväll blev inte riktigt som bestämt tyvärr..hade ju bestämt att gå o käka med Annsofi i stan,men jag orkade inte,haft lite ont i magen idag+rätt hängig av förkylning nu,hes o irriterad i halsen..(Hoppas inte att jag blir riktigt sjuk igen bara)Så jag ville ta det lugnt ikväll,blev ju sent igår med eftersom jag inte kom i säng förrän efter 3+en massa vin:)
Så blir nog inte uppe länge idag.
Angelica kom hit med vovvarna:Sascha o Sophie vid 16 tiden,då låg jag i badet,härligt med Dr.Hauschkas mask(-kan starkt rekkomendera den-rose serien)
Sen gick vi en långrunda med alla 3 vovvarna gick mot havet men där blåste mkt så vi höll oss mer inne i Limhamn men blev ändå en rätt lång runda,mysigt att snacka med en god vän:)
Sen var vi båda lite hungriga så vi gick en snabb sväng till Limhamns Pizzeria o käkade(-inte lika ansträngande som att åka till stan,behövde inte vara lika piffig heller..)
Rhys ringde o jag blev påmind om hur gullig han är att prata med o en smula generad för han läser av mig så bra och han pratade lite om det här med guysen etc..
Måste få mod till mig o träffa honom soon:)Han vill det med,ville ut o käka imorgon,men det vågar jag inte hehe.. Nu sitter jag här med ett glas vin,ska väl kolla lite på tv snart eller läsa klicktidning:)Kisses hes-Becca

Inga kommentarer: