torsdag 2 oktober 2008

Snart fredag..:)

Så skönt att det är fredag imorgon,(även om slutet av veckan varit bättre än början)
Imorgon efter jobbet ska jag möta upp Angelica sen åker vi in mot stan o tar en drink-AW ngnstans sen fondue på elysée,nice;)
Sen lugn kväll härhemma,behövs..
Känner för att hyra Situation Magnusson eller Hjälp som vi brukar garva åt;)
Ikväll har jag fått kyckling av mamsen så jag ska snart käka+se resten av Dr.Phil sen flippa mellan idol-där Johan.P är:)+Du är vad du äter.
Pratat i tele ikväll med Rhys..;)Ahh känns som jag längtar efter honom nästan saknar,sjukt!Jag som har svårt för att bli minsta lilla intresserad via nätet..
Men känns så lättsamt när vi pratar+han har en gullig röst o sätt att prata på.
Inte helt fel med en handy-man heller med tanke på mitt ointresse/okunnande av manliga saker som att fixa saker etc hehe..Vi ska ses snart..:)
Bilderna kommer snart,loovar(-lättare att hinna med under helgen.)
Puss o kram ses på stan,Becca-Baby

Inga kommentarer: