lördag 18 oktober 2008

Fira Jenny 30 år:)

Igår fyllde min älskade väninna Jenny 30 år,(ville skriva grattis här igår men gick inte pga klydd att komma in på nätet)
Ska hem till Jenny vid 16 idag o fira henne tillsammans med deras familj och släktingar.
Vi har umgåtts för lite nu på senaste men båda har varit helt slut efter våra energikrävande jobb..(hon är lärare i f.klass)
Vi har varit goda vänner nu i flera år o jag hoppas att det blir så för all framtid med,vi har en väldigt rak dialog,jag känner igen mig i många saker hos henne o vi kan säga vad som helst till varandra utan att den andra tar illa upp-inte så tjejigt förhållande liksom (förrutom vårt klädsnack då hehe fast det var mer förr;)
Hon är även en väldigt enkel o jordnära person-det gillar jag-man behöver inte alltid komma in på djupet om allt o analysera sönder saker..
Hon är även stark o självständig- trots sambo+barn:)
Är inte typen som försvinner helt in i sin kille o inte har tid för annat,nästan tvärtom hehe,hon har alltid tkt det är kul att höra om mina äventyr trots att hon är där hon är-inget blölsnack där inte hehe..o ingen präktighet-kan lätt bli så när ngn har ett seriöst förhållande så ska dom låta så mogna i sina nya liv o bara intressera sig för det:(Men inte hon!
Och jag har alltid lika trevligt med henne oavsett om vi bara sitter hemma hos henne o chillar eller går ut o käkar ihop (som vi ofta gör)We are true food lovers..;)
Synd bara att jag inte har hennes gener,hon äter också mkt men på henne syns det inte ett dugg-hon är riktigt smal,tror ni jag blir irriterad när hon nyper sig lite i magskinnet o säger att hon har fått lite mage??bara för att det skrynklar sig när hon gör så??o själv har man värsta kaggen..
Ska snart ut med nissen o sen göra mig redo(-hatar det)Så därför ringde jag min mutti o ska få resterna av hennes bag in box:)me like!)Mkt roligare att göra sig i ordning då..Pussar,Becca

1 kommentar:

bläckfisken sa...

Thanks Becca!
Love u to!
Puss Jenny!