torsdag 16 oktober 2008

Sorry för igår folks:(

Inget inlägg igår sorry,pga av ett visst lamm så satt jag fastklistrad vid datorn i typ 3h+1,5 h i telefonen,(hade grymt dåligt samvete sen över nisse-ändring nu!)
Men kul hade vi,porrade oss o skrattade som galningar..har nog rätt så samma humor tror jag;)
Pratade även lite med R om hans fest i Kbh o det lär bli riktigt festande kbh-style som han kallar det;)
Han har lovat mig en riktig kyss med denna gången(-sist våldförde jag mig på honom på fagans toalett typ 10 år sedan..då var han upptagen tror jag +min chef..men nu så fritt fram:)
Ikväll lär jag inte vara online så mkt så passar på att skriva ett litet inlägg nu på lunchen.
Ska fixa naglarna ikväll o bli lite fattigare:( Men snyggt blir det-kommer bilder sen.
Många Kramar-nu måste jag in till barnen:)Becca

Inga kommentarer: