torsdag 9 oktober 2008

nothing new..

Inget speciellt nytt på kvällsfronten,chattat ikväll (b.la med 4 guys samtidigt:)Käkat kyckling med sallad o olivbröd,gott+kollat lite på Du är vad du äter.
Drack upp resten av vinet typ knappt 2 glas..blev lite mkt av det goda igår o det känner magen nu..:(så har nyss fixat mig en kopp örtte o ska mysa i sängen med lite skvaller..innan sista promenaden för idag.
Imorgon är det fre,yippy-skönt (fast jag har haft en bra jobbvecka)
Ska till mamsen o käka,räkor o vin blir det nog b.l.a+idol-Heja Johan.P(-loves him) på hennes WIDE-screen.
Hade eg lite crazyplans för imorgon kväll men skjuter nog upp det lite..ja jag är feg men det var också pga ngra andra grejer-jäkligt ball grej iaf,kan avslöja att Savoy- hotell hade lite med det hela att göra..hehe;)
Nä nu ska jag mysa vidare i bädden med mina darlings. Kisses-lägger in en bild eller 2 imorgon,promice!Bus-Becca

Inga kommentarer: