måndag 29 september 2008

Halta Lotta..


Ok måndag idag nya friska tag,eller?
Nä knappast efter en hård lör..Men det gick trots allt bra,men benet värker som FAN så fort jag rör mig..så jag haltar:(
Har storhandlat efter jobbet+gick in i hälsokosten för jag ville ha ngn cure för mitt troligtvis låga blodsocker och jag köpte tabletter,får se om dom funkar,ska vara bra för vikten med för det minskar suget(-krom)
Köpte även lite småprodukter ifrån Dr.Hauschka:Rengöringsmjölk,Flytande dagkräm o Firmingmask-rosserien,hoppas det är bra:)Åk såklart med resultatet.
Har faktiskt inte ork eller tid ikväll heller att lägga in en massa bilder, men förhoppningsvis imorgon friends.
Ikväll blir det lite krig mellan kanalerna tror jag..Idol på tv4,Livet i Fagervik på svt och Färjan på 5an-vill se allihop men väljer nog Livet i fagervik o flippar lite mellan de andra programmen+ser nog ngt i repris sen.
Först greasy-föör greasy chinese+Dr.Phil.
Ska mysa lite med min Nisse med,han vill ha attention sötisen..Pussss Becca

Inga kommentarer: