fredag 5 juni 2009

C-kändis??


Haha ni vet väl alla vid detta laget att jag är med på match och idag fick jag ett mail av en tjej ifrån ett produktionsbolag som sökte singlar till ett dejtingprogram..Vet inte om jag ska höra av mig till henne..hade det varit för typ 5 år sedan så ja-men har blivit lite blygare med sånt med åldern..vad tycker ni!???
Kan ju kanske vara lite kul ändå..;)
Isåfall ska jag kanske träffa dom eller henne på mån..
Jag o Katarina pratade iaf idag om att då kan jag ju också bli en c-kändis och kanske tjäna lite på den här bloggen o så,hahahahahahha! Och om ni är nyfikna så är där definitivt några intressanta på match.. P.s Lägger in en bild ifrån finest på mig o "Vicky" enligt finest:)P.s2 Sitter just nu o dricker lite rödvin som jag fick i present av grannens hund-Charlie,duktig vovve:) su(p)o svälj trevlig helg!
Dejting-Becca

Inga kommentarer: