fredag 26 juni 2009

Summerplans;)


Nej inte denna sommaren heller bär det iväg utomlands..(Men det kommer)Och man får ju försöka ha så kul som möjligt med vad man har,eller hur!?
Så i sommar kommer jag hänga:Clubbing på debaser,båten o kanske glasklart.
AW-häng:debaser,båten,möllan,o något jag är sugen på är dockside-galore,ska hämta mitt medlemskort nu i dagarna-och det innebär bättre priser på drinkar osv,de har även fiskrökeri-känns helrätt för MÖ,o att det ligger vid hamnen ger det verkligen ett stort plus-lite utomlandsfeeling,ska ev dit med V.hamnen haha yeah u know him;)(han har också kort där.)
Roliga planer? Jag o Angelica ska åka på en liten mini-roadtrip som förra året,det var såå lyckat o det blir förmodligen om ett par veckor,inget helbestämt än men Båstad lockar-Hamnkrogen var ljuvlig,samt Kåsebergas goda fiskspett+någon mysig strand kanske Falsterbo hållet eller Ystad..(Blir såklart en del standtennis för oss:)Sen vill jag självklart till Kph både till släktingar men också mysa på ströget,någon nattklubb kanske o nyhavn-helt klart!
Jag o Annsofi är också bjudna på en liten happening/festival i norra Skåne om en knapp månad:D verkar riktigt kul med b.la maskerad-gör ju heller inget att det är en supergullig kille som har bjudit dit oss..Så lite kul kan det nog bli i sommar trots min lågkonja..;)Summer-Becca

Inga kommentarer: