torsdag 4 juni 2009

Paket,sol o planer..



Hämtade mitt paket idag:)Bronze goddess-Estee lauder så himla god- tänk er en god solkräm med en svag doft av kokos o något annat sommarfräscht,den passar dessutom både på dagen o kvällen tycker jag,ahh det är såå kul med parfymer-så fort jag får lite mer cash så ska jag ha en hel samling:)+andra beautyproducts med o en massa av Clarins o Biotherms härliga krämer..
Passade även på att handla lite på Ica b.la Actimel-fick sjukt!ont i magen igårkväll..berodde lite på kaffet men mest på att jag käkade lax igår-tål det verkligen inte-för fett för min mage..:(
Så jag stannade hemma idag,vilket inte känns helt bra med tanke på att vi hade data idag..(o det är jag ingen höjdare på+prov snart..)
Har suttit i trädgården lite idag med med ett lager tidningar-mys o riktigt varmt.
Blir såå irriterad på att jag inte har råd med något nu..O just då får man trevliga förslag o det är sommar o allt..Katarina frågade igår om vi skulle ut o käka imorgonkväll..-jag fick ta ner det till en liten lunch i stan imorgon (äta måste jag ju)Och Marlene smsade mig o frågade om jag ville dricka lite bubbel på Nama ikväll..(om jag vill men nej det går ju inte..)o Annsofi ville ha med mig till Karib o käka imorgon (o det hade varit kul o gott..men nej..)Och Michael har precis kommit hem ifrån LA så jag vill ju sitta o skåla o skråla med honom på Möllan..I-landsproblem jag vet..men vad fan en singeltjej måste ju få roa sig med sina girls o ni kommer ju se en trist blogg annars med bara matbilder hemifrån..Nä måste fixa pengar på något sätt NU;)Kanske ska träffa Jenny till helgen iaf,det blir trevligt:)Kisses,B

Inga kommentarer: