måndag 15 juni 2009

Nice day after all:)





Blev en spontan lunch med Annsofi på Café ceder-vitlöksbröd med kyckling,tabbolleh,tomat,ost etc mycket smarrigt,lite bakismat idag med skadade inte:)
Blev mycket snack om helgens bravader o skönt att sitta o äta lunch i solen.
Sen stressade jag tillbaka till skolan o föredrag.
Sen gick jag hem till min mams som satt på gården med några trevliga grannar o käka lunch så det blev 2 öl där in the sun,trevleet:)
Och nu ikväll har jag suttit vid face riktigt mycket..jag är makalös,borde jobba med chatt på något sätt-blev kallad snabb som en iller av V.hamnen idag,chattade även med Poker, Rhys o Annsofi-bra nicknames jag har va?
O en salig blandning på bekanta-åldersmässigt,stilmässigt etc (thats the way I like it!)
Så nu tror jag nisse snart flyttar härifrån om jag inte snart kommer in o gosar lite med honom..en kopp pepparmintste,veckans nu o en varm,mjuk nisse mot mitt ben under täcket,det är myys på hög nivå vill jag lova!
Imorgon blir det skola först ett par timmar typ 9-12,12.30 sen lunch med Katarina:)Becca

Inga kommentarer: