torsdag 11 juni 2009

Vad händer!?

Ja jag undrar vad som händer idag,det gör ingenting om det inte händer något som helst för jag känner mig faktiskt lite sliiten efter morgonens dataprov..blev klar för typ 2h sen men sitter fortfarande kvar här o ugglar-nä pluggat lite o surfat runt förstås;)
Min mamma skulle göra soppa idag o jag vet inte om hon ville bjuda mig på det hemma hos henne eller om jag bara ska ta med mig hem.
Vet inte om jag ska träffa Marlene ikväll,(vi ska bestämma senare)
Och Rhys har jag mejlat o chattat med idag o nu skrev han:telesex? först tänkte jag nice..men efter några fler tänk så nej jag tror inte det-jag menar jag kan ju inte ha telesex med fler än en,känns lite för slutty(-lika bra öppna linje o ta betalt haha:)
Och nu måste jag äta..men med vem,själv-det gillar inte Becca:(

Jaja ha det,PUSS Becca P.s Om ni undrar hur det gick med dataprovet!? nja inte superbra precis haha..Vi skulle lägga in en bild på en kantarell i ett dokument,min blev asstor o täckte hela pappret o hamnade dessutom ovanför texten-inte under som den skulle så jag är rätt nöjd med att jag kunde ändra det iallafall:)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej sweetie!
hörde ditt meddelande försent!
Jobbade till sent. Hade gärna ätit tillsammans med dig! Får ta det en annan dag.
Puss!