måndag 15 juni 2009

Zombie o Bröst.

Helt slut idag..
Ska ut o käka något nu,sjukt hungrig bara en liten actimelshot till frukost..+2 muggar kaffe från automaten i skolan för att vakna till lite..
Nyss haft datalektion o en massa teori,suck!
Jag är rätt nöjd med datorprovet-fick godkänt i word,(trodde jag knappt)
Däremot klarade jag inte vissa teorifrågor om windows (vem bryr sig haha)
Men det är inte så konstigt för jag var sjuk när vi gick igenom det,så inte mitt fel o jag får en ny chans nästa vecka.
Nu väntar föreläsning kl 13 sen hem o plugga o sova.
Jag somnade med bh på igår o nästan direkt-inte alls likt mig så då var jag dööd!!
BHn ryker alltid så fort jag kommer hem-inte så bekvämt o mina småttingar behöver inget stöd:)
Btw på sista tiden har jag börjat använda push up o jag blir nästan sugen på en surgery(-bli inte oroliga det blir det nog inte,känns som det går lite emot mina principer)men jag känner mig iaf mycket mer kvinnlig o sexig i lite bigger,har ju kurvor på andra ställen om man säger så, så det blir mer proportionellt,även om jag gillar mina små,pigga nappar också men det passar bättre på en riktigt smal kropp tkr jag:)xoxo Becca

Inga kommentarer: