söndag 7 juni 2009

Lör+Sön








Var en lugn Lördag (utan bloggning)rätt halvtrist dag faktiskt med halvtrista människor men jag gick en powerwalk på fm vid havet,o på kvällen/natten chattade jag med en mycket gullig kille.
Idag har jag träffat Micke-supernice han har ju varit i LA läänge nu o nu är ha här (ibland iaf) Han ska tex på cocktailparty i Italien-Portofino på Ons..(vissa har flyt)Han har en mysig lgh precis vid möllan så jag var där o drack fint o mycket dyrt te-haha internt:)
Vi satte oss på Nyhavn där jag drack ett glas vitt,M en ramlösa o sen gick vi till Krua thai där vi käkade good mat- veg.vårrullar till förrätt (som vi delade)Massaman min standard med kyckling,han tog tofu.
Sen tog M en latte o jag alltså te o gick hem till honom en sväng.
Innan jag begav mig hemåt för att se Gossip girl(-såå romantiskt att det blev Blair o Chuck till sist:)
Nu är jag helt dööd,känner mig t.o.m illamående vet inte om det blev för mkt mat eller något..men mår lite strange..:(
Imorgon bär det av till skolan o ska verkligen råplugga imorgon-måste ÖKA!!!
xoxo Becca

Inga kommentarer: