måndag 22 juni 2009

Härlig,spontan em med Michael:)








Jag åkte in till möllan (såklart) istället vi käkade på Krua thai så jäkla gott,det enda som är synd med det stället är att de ej har alkoholtillstånd..Men Micke hindrade mig ändå-redan i telefonen sa han inget ölande idag:)
Det var sjukt gott-en god röd currygryta med kyckling-tofu för M o veg.vårrullar.
Sen gick vi till Folkets Park där vi möttes av en rolig syn,M sa här är väl kängururna så ser vi 2 skitstora!sköldpaddor sätta på varandra-doggystyle förstås..:)
Hanen stönade inte måttligt heller..haha har spelat in det så sätter in det lite senare eller imorgon,(M ska lära mig att lägga in filmer o musik här så det blir en (ännu)bättre blogg for my people:)
Nåväl efter skrattattackerna så käkade vi glass o snackade-blev både hysteriskt "american" ytligt snack,kuksnack (såklart) o djupare analyser.
Såå härligt väder idag,känner mig sjukt glad just nu!
När jag kom hem blev det lite sol på balkongen med sydsvenskan,snart blir det matlagning o ut med nissen,tv o försöka lämna in ett mål till idag..
Sovmorgon imorgon yeyy:)
Mood:Kinky-the turtles fault?;)
Längtar till:En mysig,väldoftande famn,debaser.
Glad över:Att sommaren nyss börjat..! Becca
P.s idag var jag lite väl välklädd även för min smak,lite too classic liksom:Busnelkofta,ljusblå skjorta,svarta finbyxor,silverballerinas..var tvungen att ha ett par finbyxor eftersom jag inte har ngra rena trosor så man måste ju byta byxor lite oftare haha(-not so classy som man kan tro;)Becca

Inga kommentarer: