söndag 21 juni 2009

Riktigt lyckad helg men sliiten som få..









Ja verkligen en bra helg!Satt o kollade på Copycat igårkväll-scary..chatade halva natten med en intressant typ;)men fattar inte hur jag orkar-jag gick dessutom upp tidigt tog en powerwalk sen en öl hos min mams för att väga upp det nyttiga-har pluggat om människor i behov av stöd just nu (skickat in ett mål idag) o handlat,en del facebookande idag med.
Debaser känns mycket bra,deep också f.ö.kommer gå dit en hel del framöver-bra sommarställe o som skrivet hotties o blandat med människor o ålder (slipper se en viss person där med yeyy:)
Igår blev det bakispizza på balkongen,mycket smarrigt..men nu lagar jag bra mat-kör Annsanns repris med kycklingfilé med ugnsrostade rotfrukter så himla gott,så det blir sen middag som vanligt o jag är ashungrig!
Blir tidig läggning idag,imorgon vill jag vara pigg till ett föredrag-kommer människor ifrån Noaks ark o berättar om deras verksamhet för oss,lär vara rörande o intressant-jag som gråter för ingenting kommer definitivt gråta..:)
Ha en fortsatt skön söndagskväll,hörs imorgon. Becca
P.s 1 Ja Nisse gillar även pizza dagen efter,2,tog ut hela lägenheten och familjen idag på balkongen.

Inga kommentarer: