onsdag 10 juni 2009

Hemma idag-självstudier..o lite annat..



Ja idag är jag hemma,åt en sen frukost med gröt o allt,sen har jag suttit fastklistrad vid face..
Fick ett sms att mina grejer ifrån eleven har kommit,yey:D
Har dataprov imorgon,lite ångest över det kommer inte klara det om läraren inte hjälper mig under tiden..:(
Tänkte även bli klar med ett annat mål idag-Fritidskunskap som handlar om olika ideologier etc-inte det lättaste..
Det jag skrev igår om The secret(var lite lullig när jag skrev)det jag eg också ville ha fram var att det går verkligen att träna sig mentalt till bättre psykisk hälsa och att bli mer positiv-genom att tänka positivt mer så blir det automatiskt mer o mer o mindre negativa tankar som bara ställer till det,så minska på skitsnack om andra människor o allt annat negativt runt om dig-stråla o smile:D Becca

Inga kommentarer: