lördag 20 juni 2009

Otraditionell men sjukt kul midsommar;)



Blev tyvärr inte många bilder på kvällens/nattens eskapader..sorry!
Jag kom naturligtvis iväg väldigt sent till Annsann..vi började äta typ vid 22 haha o jag hade bara ätit frukost (bortsett ifrån ett antal öl under dagen/kvällen)
Det var jättegott,jag hade med mig kyckling o Annsofi bjöd på ugnsrostade rotfrukter o vitlökssås gjord på yoghurt (mkt smarrigt o lätt att fixa)
Sen drack vi drinkar hos Annsann o dansade loss till vår obl festlåt-Heart of glass så jäkla bra!
Sen begav vi oss mot Debaser där det var sjukt lång kö,suck! Såg ut att vara väldigt unga människor i kön så man blev först lite orolig,b.la 2 tjejer som började råkyssas i kön o slicka den andras bröst-o sen började en kille joina-o det kan ju vara supernice men det kändes lite fjortisvarning..den ena sa flera ggr jag vill suga tutte..:)
Nåja väl där inne var den ena läckerbiten efter den andra;)Rockabilly musik så det kändes som man var i en helt annan tid,härligt-avspända människor o som sagt många hotties. Drack en mojito o lite vin därinne,tyvärr hade de bara öppet till 3 o vi var inte sugna på hemgång så utanför fick vi fribiljetter till Deep där de spelade 80 musik-ännu bättre! så jag dansade loss en hel del där,b.la till Touch me:)
Vi träffade ett killgäng igår varav A kände en av killarna litegrann sen tidigare,han var iaf jäkligt rolig så han o jag gick till möllan där vid 5.15 snåret o käkade varsin kycklingkebab(-riktigt gott)sen följde han mig till bussen o vi skrattade hela vägen-sjukt rolig o samma humor hade vi sen pratade vi i tele till 7 på morgonen då jag äntligen var hemma,sjuukt trött..Så denna dagen lär bli kort steg först upp lite efter 12..Skulle eg träffat Angelica en liten stund idag för hon är i MÖ (firade i Cecilias o Håkans hus Bunkeflo,de har fått kattungar btw så jag lär åka dit snart,till sweet Cecilia:)A är där med Kims systers hundar så vi skulle eg setts med vovvarna idag men jag vågar inte för Kim är magsjuk (o ni vet hur jag är med sånt,tar inga risker med den sjukdomen)Så det blir lugna gatan idag,hoppas på något bra på tv ikväll,ska dessutom skicka in ett mål idag,tvätta+sola- om solen stannar kvar i 5min..Ha en skön lör,jag är såå tacksam för att det "bara" är lör:)Bakis-Becca

Inga kommentarer: