tisdag 30 juni 2009

Sol,plugg,mat,tv o trevligt sällskap.






Ja solen fortsätter att skina,lovely-idag har det ju varit riktigt hett,borde legat vid stranden (självstudier idag hehe)så jag började dagen med sen frukost i trädgården+sol,var en sväng hos min mams,sen har jag också träffat Karin idag:) Alltid lika trevligt att prata med/träffa Karin,vi gick till smörgåsbutiken o sen tog vi en glass o promenerade längs Sibbarp-mkt mysigt o såå varmt..20 grader i vattnet tydligen,(dags att bada för mig,jag älskar det!)Sen promenerade jag hemåt sjukt trött av värmen men har varit duktig o tvättar lite,o ska snart ut med nissen:)
Sen blir det tvkväll,där är en del i sommar-Ikväll kollar jag på:Real housewifes of NY,Allsång på skansen(-Johan Palm o Mia o Klara är med det måste man ju se,I told u so till alla er som tvivlade på Johan P!!)Law and order o ifall jag orkar så ska jag se den spännande fortsättningen på Harpers Island som började igår riktigt spännande.(men det är lite sent..Imorgon blir det hardcore plugg i skolan hela dagen..!)
Igår var det rätt lugnt,hände inte så mycket-var i skolan lyssnade på en intressant föreläsning om missbruk,sen pluggade jag lite o gick o käka äkta thaimat i närheten av skolan,rikigt gott,buffé-åt som en galning..:D
Sen hade jag mysig tvkväll (efter jag hade sovit i flera timmar på kvällen)kollade på Beck IGEN! o sen Harpers Island. Lägger in lite pics från igår o idag.Take care,B

Inga kommentarer: