tisdag 2 juni 2009

Härliga dagar i solen..






Igår var det härligt väder,jag satt ute i trädgården o solade lite,nice:)
Annars var gårdagen ganska intetsägande.
Idag var vi (med skolan)på studiebesök/föredrag på BRIS-så himla intressant o jag blev intresserad av att arbeta ideelt där faktiskt,blev mycket gripen o jag gillar verkligen välgörenhet o skulle gärna vilja hjälpa till o även lära mig mer om mitt favoritämne-människor:)Man går ju en utbildning isåfall först.
Sen gick jag o Isabel mot stan o till Subway där vi köpte varsin sub-jag älskar parmesan/oreganobröd med kycklingbröst o barbecuesås,riktigt smarrigt!
Sen tog jag även en yoghurtglass ifrån seven eleven- god (o mindre onyttig än vanlig glass)O nu blir det lugnt ikväll,lite tv väl.
Imorgon självstudier (o det måste göras)sjukt stressad nu så måste göra klart minst ett mål imorgon+dataläxa suck..
Men superskönt med sovmorgon o att bara vara hemma:)Min mamma fick 20 röda rosor av mig idag(-därav bilden)Hon är såå snäll,jag har inga pengar nu till resten av månaden,men hon hjälper mig med det viktiga..hade sjukt mkt räkningar o det funkar inte med fjuttiga 7,800 ut i månaden..:( rätt trött på det nu,längtar till mitt nya jobb!!o gärna någon semestervecka innan dess;)Kramis Becca

2 kommentarer:

Lina sa...

kolla vad jag hittade! http://www.strombackfolkhogskola.se... Tänkte på dig :)

Beccas sida sa...

Nu blev jag nyfiken,ska kolla in genast,hoppas allt är bra med dig??är du hemma än?xoxo R