fredag 26 juni 2009

Superkväll igår+självstudier idag=ute i solen:)

Hade hur mysigt som helst igår med Michael-han får mig verkligen på bästa humöret,han är såå positiv,stark o sprudlande:)
Vi satte oss på namas uteservering(-det var riktigt bra väder) o drack supergod cava åt sushi o lite cava till innan vi begav oss mot hemmakväll tog en promenad o köpte snask-en 88a för mig+kexchoklad o en sandwich för honom o kexchoklad-han saknade svenskt godis efter alla år i LA,blev en hel del skratt igår-Tack för en riktigt trevlig sommarkväll M:)
Idag var det självstudier-thank god!!kände mig lite vissen efter all rosé o drinks igår..Så jag gick upp sent idag,sen har jag suttit lite på min mammas gård o lite på min idag,men får spel på vinden..allt bara blåser runt o jag ville ju läsa..Tog iaf en latte o korv med bröd o läste Bubblerooms nya tidning o lite annan post,fick brev ifrån min kommande arbetsplats idag med mitt schema för min första vecka-o det var bra tider för mig,de önskade mig en bra sommar-åhh jag längtar dit till alla trevliga o superpositiva människor:)Nä nu ska jag ut med nissen o sen göra ett försök till att sitta på balkongen o läsa o sola,sen skicka in ett mål +städa lite för Angelica kommer 2night:)Ha en härlig fredag! Becca P.s Lägger in pics lite senare.

Inga kommentarer: