söndag 28 juni 2009

Sommarhelg:)








Så skönt väder vi har haft,man blir såå glad:)
Tanken var att jag skulle ta det riktigt lugnt hela helgen men så blev det inte riktigt..inte i fredags..Jag blev ju spontant inbjuden till Angelicas f.d arbetskollega m familj,o jag skulle bara gå till min mamma o hämta en öl som jag kunde dricka samtidigt som jag gjorde mig i ordning men så blev det inte..min mammas gulliga granne bjöd mig på både öl o jägermeister så A och co blev lite oroliga vart jag tog vägen men bättre sent än aldrig dök jag upp på Tegnérgatan i deras underbara trädgård(-de har jacuzzi med så himla härligt)Satt där o fick grillat o vin:)Söt/roliga killen ringde så vi fick pratat lite (o även sent på natten men då sov jag..)
Det blev inte jättesent men dock man var lite sliten igår ändå..Men vi hade en härlig dag igår jag o Angie-vi käkade brunch i smörgåsbutiken sen gick vi o bebisshoppade(-jag var in heaven)det har öppnat en riktig "snobbbarnaffär" här i limhamn med,me like:)blev iaf 2 fina bodys fr Lindex o en RL pikébody ifr Todds and twins. Sen gick vi o köpte glass i stora godisaffären o satt i solen på deras innergård,Johan gjorde oss sällskap.
Sen gick vi en långpromenad till ön,såå fint där:) Och sen käkade jag o vi drack varsin öl på min balcony innan Angelica åkte hem till Kph o jag somnade gott hela kvällen..såg slutet av den megabra filmen double jeopardy, o chattade med V.hamnen;)
Fick även samtal sent inatt ifrån den söta,roliga killen jag träffade förra helgen ute,men då sov jag;)Becca

Inga kommentarer: