söndag 28 juni 2009

Solig,härlig dag (på nästan alla sätt)







Varit ute hela dagen idag,ljuvligt väder blev promenad med nissen i parken där han träffade en massa söta vovvar b.la en chihuahua-de älskade verkligen varandra:)
Sen gick jag o handlade på ICA,fick fil med jordgubbar hos min mams i hennes trädgård,sen satt jag i min trädgård o solade,fikade+läste skvaller:)
Sen hade jag tur o blev bjuden på supersmarriga toasts (o öl) av min mammas grannar med döttrar,gott i solen:)
Och nu fick jag gå hem för en stund sen för att börja tvätta o städa...trist men det behövs..riktigt äckligt o jag pallar verkligen inte ha det så!!
Så nu har jag lagt in en tvätt,fick även ett litet träd i en fin kruka (till balkongen) av en snäll granne så jag bar dit den-inte den lättaste..Lägger även in en bild på min söta pippi-Kalle som fått vara ute han med idag:)
Nä nu får jag sätta igång,vill vara klar till om ett par timmar så jag kan kolla på film i en städad lägenhet med mina sweets:) Ha en skön söndag med mys,grillning,promenad eller vad ni nu gör,KÄRLEK Becca

Inga kommentarer: