söndag 14 juni 2009

Riktigt bra helg,men bakis o ingen sömn inatt..;)

Haft en riktigt bra helg,lite för mycket dricka för vad jag tål (tydligen)ändå blev det inte så mycket men jag känner mig sjukt sliten..
Kan nog bero på att jag inte sovit,hade nattgäst,en ledtråd:Rocker;) det var mycket mysigt,jag har inte sovit bara-kan inte sova med ngn annan-inte van vid det o jag gillar det verkligen inte,(speciellt inte ngn jag inte känner så väl)o på morgonen var allt inte lika mysigt längre haha.. Skitstökigt hemma så jag skäms,trött o bakis etc etc..
Men det var kul o det blev till slut cutty sark precis som kvällen innan-mitt nya ställe haha.. Innan dess åt vi o drack gott på Nama som var abbonerat igår men snälla Sara o co fixade platser till stammisarna ändå-sånt gillar vi:)
Blev mycket mat för mig-sushi till förrätt 8 små bitar+sallad med kycklingspett-bubbel,vin (o en shot vi fick av ngra lammkött;)
Angelica käkade laxsallad,o Johan åt toast,riktigt trevligt hade vi med Jois igår fick se en fin sida av honom igår o vi hade såå kul-Jag o mina close ones:)
Sen blev det en öl på cutty sark o dit kom alltså Rhys efter ett antal sms.
Nu ska jag hoppa i duschen innan jag o Angelica beger oss in mot mobilia för att handla en present i efterskott till AC+åka hem till henne,kan säga att jag inte är sugen en dag som denna,hade mycket hellre varit ute i det fina vädret,vilat etc..:(
Jag och A har suttit i trädgården o ätit frukost(-nybakat bröd med ost o marmelad o kaffe o kaka) med en gullig granne/bekant o myst i solen i några timmar. Ha en skön söndag i solen,Sliten-Becca

Inga kommentarer: