måndag 8 juni 2009

Skolan,snabbfix,handlat o visit hos Annsann:)




Gick faktiskt lite bättre i skolan sen,satt kvar ett bra tag o blev klar med ett mål,(Hoppas bara på vg med..)
Sen gick jag hem en snabbis till Annsofi tog en öl (o hon tog kaffe)på hennes balkong i solen:)
Sen fixade jag nailsen nu för ett litet tag sedan(-flåt Marie att du målade mina nails o att jag sen ville ha bort det direkt igen..inte inom mycket är jag en perfektionist men med naglar så är jag..!)
Sen gick jag o handlade lite på apoteket+ICA-jag kände mig duktig när jag köpte Nivea soft kräm till ansiktet för typ 35spänn o Happy time showergel för typ 25kr o Dove summerglow-bus för kroppen som ska vara bra-de andra produkterna har jag provat o de är mycket bra,men eftersom jag älskar Clarins b.l.a lite lyxigare krämer så blir det det sen när jag tjänar lite money igen:)Men känns bra att välja budget nu när man inte har råd.
Nu blir det mat-Ceasarsallad med kyckling+bakpotatis-mkt hungrig bara ätit 2 mackor o en yoghurt,1 kexchoklad+en actimelshot på hela dagen..
Sen blir det Dr.Phil+Mommas boys Later-Gater,Becca

Inga kommentarer: