fredag 19 juni 2009

Trevlig början på dagen..




Sov läänge idag varit riktigt trött ju..(säkert lite pga allergi)sen satte jag mig i vårt s.k lusthus i trädgården,mkt mysigt att sitta där-går ju bra även om det regnar:) Åt även frukost där.
Sen tog jag en snabb öl hos min mams innan hon skulle iväg o fira midsommar hos några vänner.
Jag fick några öl till ikväll (tagit 2 nu:)Suttit o solat mig på balkongen,sjukt fint väder nu,nice!
Efter många om o men med Kph planer o grejer så har vi beslutat oss för att äta middag hos Annsofi o senare bege oss till Debaser (som är ett av få ställen som verkar ha öppet idag..)Vi tänkte först gå ut o äta men det verkar megastängt..:(
Men det blir nog jättetrevligt såhär:)
Men en liten del av mig känner att jag gärna skulle velat ha en pojkvän att fira med,det är så mysigt vid högtider att ha någon vid sin sida tycker jag,o tänk sen (om jag får kids)hur mysigt det blir då.
Det är lätt att känna sig ensam under högtider så glöm inte era vänner,släktingar som kanske sitter ensamma o glöm inte hur lyckliga ni är som har varandra:)
Jag är lycklig över att jag har fina vänner att fira med!
Ha en glad midsommar alla,Becca
P.s Chattade med V.hamnen igår i säkert 3 timmar,(känns good so far:)

Inga kommentarer: