onsdag 10 juni 2009

Products o slöa lite till..




Himla kul att hämta roliga products på posten:) Too faced bus (en:)har jag använt mycket innan,så den vet jag att den är bra,men rosebud har jag inte haft på några år..men den är amazing+jordgubbsdoft:)
Fick såklart även en liten goodiebag-loves it med 4 små extra produkter:)
Jag skulle ju vara så duktig idag o plugga o städa lite men nej..det har jag inte gjort o just nu längtar jag bara tills provet imorgon är över:(
Jag har bara slöat o surfat o kollat lite på tv,köpte kycklingsallad ifrån smörgåsbutiken (o gjorde lite andra ärenden),pratat lite i tele and so on..
Nu ska jag ut med nissen sen duscha o smörja in mig med doves b.u.s och se om min bleka kropp kan bli lite sexigare;)
Sen är det tv-Barnmorskorna på svt2 sen sista avsnittet av Sommer-som kan vara den bästa serien jag någonsin har sett-Känns som att man är med i deras liv som känns såå verkligt p.g.a såå duktiga skådisar!
Samtidigt ska jag läsa/skriva igenom lite inför imorgon..Ha en mysig kväll,ta hand om dig! Becca

Inga kommentarer: