onsdag 17 juni 2009

Today..




Måste erkänna att jag varit lite irriterad idag (sen i em iaf)började med att jag satt i skolan o jobbade förgäves i en timme-datorn släcktes ner plötsligt o jag hade inte sparat något..:( Är också irriterad över att jag är stressad med skola+dataprov imorgon..+att jag tycker det är trist att ha pengar i tankarna nästan hela tiden o inte kul att inte klara sig själv rent ekonomiskt,men jag vet det är snart över:)
Åt äkta thai idag,riktigt starkt typ snett mittemot big bowl (eller för alla kåtisar därute på samma gata som grottan;)
Sen drack jag en öl o solade mig en liten stund i min mammas trädgård o sen en stund på balkongen med nissen,glass,tidningar(-fått glamour nu,nice!)
Sen har jag vilat för att nu orka öva inför provet imorgon+kollat på real housewifes of orange county-riktigt underhållande om man gillar lyx som jag:)..Wish me good luck 2morrow! Kramis Becca

Inga kommentarer: