onsdag 17 juni 2009

Tisdag o Onsdag.

Hello:) Jag önskar där fanns fler timmar på dygnet..igår efter matlagning,face,plugg,lunch ute,telesamtal med några vännr+desperate så orkade jag inte skriva här igår..
Guud vad spännande desperate var där på slutet-Dave är så scary o vad skönt att han inte lät MJ dö:)Och så söt hans s.k dotter var(-en riktig guldlock.)Vem tror ni att han gifte sig med? Jag tror Susan,det enda rätta men det såg ut lite som Katherine..
Jaja när det börjar igen har jag säkert jobbat en månad eller två,känns konstigt att tänka på-mitt nya,underbara jobb liksom:) o plugget är slut-jag har såå svårt med pluggdisciplin..nu har vi ett dataprov imorgon som inte är praktiskt utan en massa teknisk kunskap(-inte min starka sida)o jag har insett att jag har många s.k mål kvar att lämna in,så Juli blir sjukt intensiv! Fick iaf precis ett VG besked av min gulliga lärare-i det jag tyckte var svårt med ideologierna och hur de påverkar samhället på olika sätt-yeyy:)
Igår lunchade jag med Katarina på Barista,mycket nice vi käkade kycklingquesadillas sjukt goda!med latte till henne o chailatte till mig,sen gick vi runt i stan o kollade o jag blev sugen på en massa grejer(-beautygrejer såklart:)Mest sugen blev jag på ett läppglans ifrån MAC vill även ha ifrån:Clarins-lip plumper och YSL.
Blev även sugen på body butter ifr Body shop-tycker oftast att de är lite för mycket för min smak men satsumas doften me like..Provade ögonkrämer(-behöver det)men fick allergisk reaktion..tror det var av Ole henriksens kräm..helt röd runt ögonen..
Lägger in pics fr igår senare idag! Have a good one det är du värd,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det lite tungt att behöva plugga vid den här tiden på året, nu ska man inte göra annat än att njuta av vädret:=) Måste säga att du har en superhärlig blogg! Aja, nu väntar studierna. Btw, titta filmen från min skola, underligt är det!
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA
Ha en bra kväll:)

Beccas sida sa...

Hej! Tack vad kul att du gillar bloggen:) Tror knappt att jag hade varit mer flitig om det var vinter heller tyvärr..haha. Har ni kommit på vad det var därute??skumt.. Hoppas du får en underbar fortsatt söndag,Becca