måndag 1 juni 2009

Sol o ledig typ..

Ja egentligen självstudier idag men det känns som att vara ledig-har fått sova ut iaf:)o varit o storhandlat o nu ska jag ut i trädgården o sola mig lite tillsammans med amelia o veckans nu o lite vitt vin.
Sen måste jag städa lite idag..Riktigt hemskt här nu o att jag dessutom hade besök i helgen,gör ju inte det hela bättre,riktig ungkarlslya (typ kläder överrallt,skitigt golv,skitiga sängkläder,disk,ngra filmer o inte vilka som helst låg framme haha)
Men det får bli sen nu vill jag UT!!
Roliga saker:Jag o Annsann har planerat midsommar o det blir inte alls traditionellt midsommarfirande utan vi sticker till Kph,yeyy;)
Angelica fick byta parfymen så snart har jag en underbart god Estee lauder parfym (sommardoft)
Have a nice one(-som Annsann brukar säga)Becca

Inga kommentarer: