tisdag 9 juni 2009

Great day-The secret:)



Har haft en fabolous day idag (trots mitt tidigare inlägg o försök till negativism)
Har strålat inifrån o ut-mkt pga min the secret utstrålning;)har ni provat än??
Det går såå himla bra o ni måste testa-Blondinbella är en annan positiv bloggare som fattat grejen,hon har t.om gjort en lifeboard som jag kommer göra snart jag med-när skolan är över kommer ni få se min..:)
Man tar en stort papper o lägger in bilder på vad man vill ska hända en i framtiden det kan vara allt ifrån pengar till giftermål så tittar man på det ofta o då går det i uppfyllelse(-för att ta det kortfattat)
Jag strålade idag o det märkte man på alla andra med(-det är det the secret handlar om)det är underbart,blandat med min gudstro.
Såg en del puddingar idag och dom såg mig..;)
Gjorde inte saken värre med ett mycket sexy talk med Poker och chatt med Rhys m.fl..Becca

Inga kommentarer: