lördag 13 juni 2009

Nice kväll:)








Blev lite senare än förväntat..men dock-mötte upp Marlene o hennes älskade Martin på Nama,tog ett glas bubbel för att sen gå vidare till cutty sark för att käka,jag var inte sugen på någonting där så för mig blev det mkt dricka istället (därför är jag svinhungrig nu när allt har stängt..)Men men det var supertrevligt att snacka med dom-de har ju båt så det blev lite skvaller om ngra andra jag "känner"som har båt som de också känner till typ..
Såg dessutom mitt ex för andra gången på mer än ett år..(hämtade mat över gatan,på nama)
Imorgon ska iaf Marlene springa en mil tror jag det var-tur det inte e jag;)
Sen kanske de kände för att festa till det,får se annars blir det ngt annat mys med min gal Angelica som kommer hit imorgon em:)
Det är vid såna här tillfällen då man kommer hem lite halvpackad o känner för att mysa med ngn som det SUGER att vara singel o inte ha någon intressant att "ringa" in..:( Puss o godnatt,Becca

Inga kommentarer: