onsdag 3 juni 2009

Skön dag:)



Idag är det självstudier ja..jag är ju världsbäst på att skjuta upp allt jobbigt men lite har jag gjort iaf o ska fortsätta nu..även dataläxa-rätt trist..
Suttit i trädgården i några timmar o haft det skönt med frukost-stor latte,vatten,2 mackor med mitt favoritpålägg-kalkonpastrami på+en nektarin.
Nu har jag en laxfilé i ugnen som jag ska äta med wokgrönsaker o lite pasta,(märks det att jag är vrålhungrig?)
Många tycker säkert (o det vet jag att ni tycker)att jag bloggar mkt om mat men jag älskar mat helt enkelt!!-o jag älskar att se andras matbilder i bloggar också(-kanske därför jag älskar Blondinbella med;)
Fick även en Amelia tidning till,men den tidningen är faktiskt inget för mig känner jag-inte mkt för olika test i tidningar o såhär gör du tips,eller deppiga historier eller hårbilagor för den delen..vill ha lättsammare underhållning i en tidning-mer lätt använt mode,mkt skönhet o kändisar o lyx.
Nissen fick följa med ut i trädgården men han orkar inte vara stilla i 2min så han fick snabbt gå in igen..
Blev även glad över att få en avi ifrån posten-ska hämta min nya parfym idag,skickad till mig ifrån Angie o Kph-Tack sweets!!Ska hämtas snart,men nu plugg:(
Ikväll bra tv:)xoxo Becca

Inga kommentarer: