torsdag 25 juni 2009

Jeyy:)

Klarade efter många om o men dataprovet..trodde jag aldrig när jag först såg det..
Men min schyssta lärare hjälpte mig lite på traven o så fixade jag lite sj(teachers pet)haha jag är såå glad att det gick bra nu är datagrejen helt över o jag slipper ta ett test i höst när jag arbetar o kan dessutom nu ägna mig helt åt det jag känner är viktigast o mest intressant:)
Idag har det inte hänt jättemycket heller,köpte chinabox på lunchen(-fan vad det INTE är särskilt gott..) satt o pluggade lite efter datalektionen med en annan elev,sen hem o kolla beverly+sista avsnittet av real housewifes..dricker rosé nu ska snart äta,min mamma hade lagat smarrig kycklingrätt så jag ska bara fixa lite pasta till,sen tänkte jag ta mig lite walnut glass ifrån SIA-mums o kolla på unga mödrar+law and order.
Imorgon är det självstudiedag,nice när det ska bli finfint väder o allt:)Becca
P.s Nice att komma hem till 2 biobiljetter o en film:)

Inga kommentarer: