fredag 5 juni 2009

Mycket mysig o fnissig em med Katherine:)








Blev först en liten walk med nakenfisen sen ut o käka-vi åt kycklingsallad jag med pasta (svullot som jag är)o hon utan (atkins som hon är)sen gick vi o käka glass o det var såå gott-mkt godare än V.hamnens dyra glass-sia it is! jag tog pecannötcola o blåbär-standard..o K tog 1 pannacotta i en bägare-(atkins:)
Blev en hel del kuksnack (som vanligt)men mycket annat med-har alltid kul med K;)
Nu ska jag käka torsk med potatis o spenat,lite sent jag vet men sån är jag.
(Dessutom har jag inte mycket mat hemma)
Blev lite sugen på att hitta på något imorgon men det var inte säkert att Annsann skulle till Karib utan kanske bara förfest hos henne sen till båten o det var inte riktigt tanken denna helgen ju..vill mest chilla med god mat o öl på möllan o ta det rätt passivt,någon som är sugen?xoxo Becca

Inga kommentarer: