fredag 12 juni 2009

Efterlängtad afterwork:)

Åhh idag ska jag o Marlene till Nama på afterwork,hoppas vi ska dit snart väntar på sms ifrån M,jag har varit hemma länge redan-en film o diskussion idag o datarummet var upptaget av en massa elkillar så lika bra att åka hem,så jag var väl hemma vid 11.30 typ:) Men nu vill jag snart iväg så jag inte slöar ihop härhemma..
Sov nästan ingen inatt,vilade sent igår..o stormen o regnet o min mage gjorde inte saken bättre:(
Jag längtar faktiskt riktigt mycket efter att börja arbeta nu-saknar kidsen,dom får en på så gott humör:)
O min mage mår bra av att äta oftare,regelbundet o tidigt på morgonen..klarar aldrig det själv,äter super oregelbundet när jag "bestämmer" själv..
så jag har ont typ varje dag:(
Ha en skön inledning på helgen alla trots vädret(-blir snart bättre)Många varma kramar till DIG!!

Tacksam- Älskar facebook,fått kontakt med 2 tjejer som jag passade under många år,dom är 13 o 16 nu(-tiden går snabbt o jag är gammal..) supersnälla o söta ungdomar har det blivit av 2 små lockiga dock-flickor som jag spenderade många lördagskvällar med från det att jag var typ 16 o säkert 6 år framåt.Betydde även mycket för mig att få fina ord ifrån dom,och dom fick många av mig:)Becca

Inga kommentarer: