söndag 28 september 2008

Hade sjukt kul igår;)

Hi folks,sorry att jag varit kass på att skriva idag..
Har inte orkat vara på nätet förrän ikväll,blev hårt som jag trott o därför varit bakis..!
Men tack o lov inte riktigt så bakis så man mår illa,och nu känns det helt ok förrutom att jag är trött,kom hem ca 6.30 gick upp 11(-sånt är livet när man har vovve..)
Supertrevligt hos Alda,gott med tacos:)Och crazy-Alda shakade loss ordentligt.
Där var tyvärr 3 till katter..och annars var där 4st flygvärdinnor,2st 20-talstjejer,Angelica som maid,Alda som sexy sjuksköterska.
Några killkompisar till Alda kom också förbi.
Sen åkte vi in mot stan o etage vid 1 kan jag tänka mig,vi gick i vip-kön o det var riktigt kul att vara utklädd där:)Man brydde sig liksom inte så mkt om annat på ngt sätt o man var i god stämning.
Träffade på en del fine guys..;)det var mkt kul..
Spenderade lite för mkt på drinkar dock,men vad fan jag är ju inte ute på det sättet varje helg direkt.
Brukar dansa på pålen i ladan på etage (när jag fått i mig mer än tillräckligt)även så igår men jag ramlade riktigt hårt ner på mitt knä o samtidigt vricka jag foten så idag kan jag knappt gå+har ett stort blå,rött märke på benet..fast det var rätt kul när det hände-Angelica såg bara att jag försvann sen när hon kom fram låg jag bara där på golvet,en kille försökte hjälpa mig upp men jag hade ingen kraft i benen..så jag låg där o skrattade:)
Rhys o jag har börjat prata i tele nu med,kul! Han ringde igårnatt+2ggr idag:)supergullig,snäll röst,hoppas det klickar på något sätt hade varit kul!
Ska iaf ses i veckan (om jag största fegisen på dating vågar..)
Puss o Kram,Sliten-Becca

P.s-Orkar nog inte lägga in bilder ikväll folks vill ha lite tvmys- redan sett Saltön så mysigt o bra program en sön,men dom kommer! R

Inga kommentarer: