söndag 14 september 2008

Händer inte mycket här idag,bra tycker jag.



Nä verkligen inte gjort mkt vettigt än så länge idag o blir inte en massa spännande att blogga om heller,sorry folks!
Har ätit en stoor,sen frukost-blir alltid sent på helgerna med tanke på att jag har en liten vovve som jag går ut med direkt när jag vaknar,fixade iaf till 2 leverpastejsmackor,havregrynsgröt,pepparmintste,ägg,(-örtte,gillar det skarpt känns även väldigt hälsosamt+bra för min krångelmage..)dricker även lite pepsimax(-enbart i syfte att piggna till:)
Den mår inte så bra för tillfället- magen,får väl bli ännu mer hälsosam..:(
Suttit vid datorn nu i några timmar-facebook+kollat in några bloggar.
Så nu får jag väl ta tag i dagen lite,blir väl långrunda med vovsen,bada,städa (lite,handla+ slappa med tidningar.
Ikväll blir det såklart i vanlig söndagsmyskänsla-tv än så länge vet jag bara att jag kommer se saltön ikväll men hoppas på mer bra tv senare ikväll+candles såklart;)
Kanske en nyttig sallad till det,any tips??inte så bra på dressingar etc..
Kram o ha en skön söndag i höstsolen:)Rebecca

Inga kommentarer: