söndag 7 september 2008

Pallar inte:(

Nu har jag gått o blivit lite sjuk igen..FÖRKYLNING på gång fan också precis blivit frisk ju..Så jävla orättvist att vi som jobbar med andras småbarn ska ha karensdag-vi får ju allt skit+dålig lön för allt man gör+astrött när man väl kommer hem..
Men jag hoppas fortfarande på att det bara blir en liten förkylning nu o att det går över snabbt!(Men känns i halsen+bihålerna att det är på G..)
Gårdagen var väldigt mysig tycker jag,på kvällen kollade jag in Five days på svt1-jäkligt spännande om en kidnappning b.la o när den slutade ville man bara ha mer..(så nästa lörkväll sitter jag bänkad)Var trött så jag la mig tidigt,skönt!Vaknade imorse av att jag låg o guppade med rumpan-gissa vad jag drömde-väldigt levande dröm med kan jag tillägga=föör liite seeex..:(
Idag skulle jag egentligen träffat Anna.B o lille Axel men när man är krasslig är det ingen bra idé att träffa en så pass liten..Så det blir lugna gatan med lite städ,bra tv+tidningar:Ska kolla på Saltön,Kalla fakta,Friends,Tyst vittne(-om det verkar bra)+lite bingolotto(-vet pensionärsvarning men jag gillar Lotta Engberg..hihi)
Min mamma är riktigt huslig nu har hon lagat stekt sill som jag gillar sen får jag äpplepaj till efterrätt ,mumms..o skönt för en sjukling.
Kisses,Becca

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo!!
Jag håller med dig, det är synd om oss osm jobbar med det vi gör. Som jag sa igår jag får ligga hela dan idag och hoppas på att jag blir bättre till imorgon.
Krya på dig vännen. Kram

Beccas sida sa...

Ja eller hur..:)hoppas att det inte bryter ut helt.
Och hoppas att du kommer imorgon-även om vi aldrig jobbar ihop:(Kram,Rebecca

bläckfisken sa...

hej stumpan!
Samma sak med mig, andra förkylningen inom loppet av två veckor. det e för jäkligt!
Kramisar!

Beccas sida sa...

Hej stackare! Mitt har inte brutit ut fullt ut nu-thank god har fan inte råd att vara hemma..
Men känner av det+magkatarr usch..
Ska bli kul att ses snart min love:)R