torsdag 11 september 2008

Ut o käka med Kåtarina:)+flirtar i luften..

Shit har egentligen sjukt bråttom måste fixa till mig lite(-har sett ut som en fet 80-brud idag med fleece, lockigt,kort hår inte snyggt på mig..)Måste platta håret+sminka mig lite först..(men nu ringde K och hon är också försenad-bra vi är likasinnade;)
Vi ska till nama o käka,blir nog sushi för mig,ett tag sedan nu.
Är jävligt dööd på ett sätt,började dagen med alvedon trodde jag skulle bli riktigt sjuk,var helt yr när jag kom till jobbet.. men not yet..har iaf varit en jäkligt stressig dag på jubb..Men lite vin med en rolig vän är ju alltid välkommet:)
Har addat lite flirts på facebook-ngra kanske inget för mig men ngra lite intressanta-absolut..;)Så det mejlas friskt här just nu.
Har ju alltid varit lite förtjust i fulsnygga killar med o där är ngn sån..
Min smak är verkligen delad,har ju träffat en del väldigt propra killar med så jag gillar väl det mesta hehe-fast med sin egen någorlunda uttänkta stil är nice:)
Gotta go, men åk nog med minst ett pic senare ikväll.
Becca-Baby

Inga kommentarer: