måndag 1 september 2008

Lekt med Katarina:)

Hade en pekkadag på jubb..eller den var bra rent jobbmässigt-love the sweetys-(började tvivla lite i förra veckan på mitt yrkesval men det var nog pga förkylningen..)Idag kändes det bättre-hade mer ork:)
Men såklart ska det alltid vara något..hade grym magkatarr-så ont o värst av allt illamående..Inte kul att ta bussen hem sen fick panikångest..:(
Men sen kom Katarina till mig när jag kom hem,vi snackade en massa-har alltid trevligt med K;)Dessutom följde hon med mig o storhandlade(-skönt för hon har bil o tungt blev det!!)Sen gick vi en liten sväng med nissen nu innan hon åkte hem,tyvärr glömde jag mobilen hemma så det blir tyvärr inga sexypics:(Men kan meddela att K var lika sexyy som vanligt;)Nu sitter jag med ett litet glas vitt-jag vet suger för magen men man kan ju inte låta lite vin vara kvar där i flaskan..:)
Snart blir det bädden,kolla på Mannen som talar med hundar+thaimat(-weightwatchers.)
Trött som fan! Kramar, Rebus-(kärt barn har många namn)

Inga kommentarer: