söndag 21 september 2008

Lyngby o helgen i övrigt.

Hade som vanligt supertrevligt hos min faster Tine m familj i Lyngby:)På kalaset var:Roy (så klart-Tines man),Janni-faster,David- kusin som fyllde 6,Christian-kusin 27 år med flickvän Henriette,Nina-kusin 23 år,Daniel-kusin 15,deras 2 söta vovvar,och Roys härliga mamma-som verkar och ser rätt så ordentlig/pryd ut så tror ni inte Angelica höll på att svimma när hon berättade att företaget hon o Roy har säljer SEXFILMER+SEXLEKSAKER..haha-så coolt o oväntat av en prydlig dam som närmar sig 70..
Blir som vanligt bara så stressigt för att jag måste hem till Nisse o resan fram o tillbaka med alla väntningar på buss,tåg etc så blev bara det 4h..så det blev tyvärr lite för länge för nisse som vi var iväg trots att man kände att man hade kunnat vara hos dom mycket längre;)Ngt annat trist med helgen överlag är att jag har magkatarr..(så vin,mat etc är svårt då)Men jag bet ihop..och T hade lagat goda lite asiatisktaktiga grytor därbland en med kyckling,supergott:)+gott vin till det.
Jag o Angelica skulle ju egentligen fira henne i efterskott med middag på elysée idag men det går ju inte med tanke på min mage..så trist-det förstör så jäkla mkt att ha magkatarr..Och min mage hade blivit ännu sämre av den stora,feta måltiden..
Så vi ska ta det om ett par veckor istället.
Och nu åkte A för en stund sedan tillbaka till Fredriksberg,vi gick en långrunda med Nisse vid havet,härligt o riktigt varmt där ett tag,fixade även en stor,sen frukost till A o mig.
Nu blir det lugnt som vanligt en sönkväll-fan vad helgen har rusat iväg..(bara för att man har haft lite inplanerat)
Saltön ikväll missar jag aldrig gillar det mer o mer,sen blir det väl ngn film eller kriminalserie senare ikväll. Kisses,Becca

Inga kommentarer: