söndag 14 september 2008

Svag ångest:

Har ni också såna dagar ibland då inget särskilt har hänt det bara smyger in över en ångesten-eller känslan av att allt inte är så bra som det var igår..
Så är det lite för mig idag,man tvivlar lite på olika val man gjort,kan känna sig lite lost o ensam..
Har dessutom inte gjort hälften av vad jag borde ha gjort idag..
Mådde prima igår så får hoppas det blir så imorgon med,och då är det på med kläder-uteavdelningen som gäller för mig,men skönt att en av mina absolut favvis kollegor jobbar där:)
Middagen hos mum var trevlig iaf,hemlagad o bra mat ihop med 2 glas vin-ingen mellanmjölksfamilj här inte;)
Nu hoppar jag i plurret,kvällen fortsätter med ev Ensam mamma söker+Bridget Jones.
Saltön var riktigt bra ikväll o ljusen är redan tända.
Hugs Rebecca

Inga kommentarer: