onsdag 24 september 2008

Naturdiet

Jag sitter nu o sippar på en naturdiet-jordgubb,den är faktiskt riktigt god som en light milkshake.
Jag ska absolut inte börja med en sådan diet,utan tycker bara det kan vara bra att lägga in kanske en mellan andra/riktiga måltider eller som mellanmål:)
Behöver ju gå ner i vikt och tycker det har tagit fart lite nu,nu VILL jag verkligen ner!
Bara väldigt svårt på mitt jobb..där man äter ihop med barnen o sitter där rätt länge o kan ta hur mkt man vill,(går alltid ner när jag har semester till skillnad ifrpn många andra o trots att jag unnar mig mkt då med..)R

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej gumman! Long time no hear.. Följer dig dock regelbundet här så det känns som om vi snackar jämt!!
Naturdiet är jättebra, ville bara tipsa/"varna" dig för att den innehåller jättemycket socker.. Triggar ofta igång hungern ännu mer.. Kram & lycka till.. Själv har jag tappat 7,5 kg på 5 veckor -jag är också taggad!!

/ Anna M

Beccas sida sa...

Ja Grattis!!Jättekul o snabbt det gått,men glöm inte att du måste få unna dig lite med,annars blir det lätt att man vräker i sig när det serveras något..
Ja den där naturdiet mättar ju verkligen inte,det får jag säga möjligtvis en timme eller 2 för min del iaf..hehe
Kram Rebecca