lördag 13 september 2008

This weekend so far..

Detta blir en väldigt lugn helg,men det var jag beredd på så det känns helt ok:)
Haft en stressig vecka o även känt av förkylning så varit extratrött..men annars bra vecka med trevliga kollegor!
Ikväll skulle jag egentligen träffat Jenny käkat på möllan någonstans+lite vin o ev vara hemma hos henne lite med,men hon smsade mig nyss att hon inte mådde så bra så vi kanske ska ses imorgon istället.
Har även gått en långrunda idag med Nisse o en f.d kollega,härligt o höstigt väder.
Gjorde inte så mkt för jag är inte så pigg på att stressa iväg med buss,fixa mig etc..(magen känner även av gårdagens bravader..)Jag drack typ 4glas vin härhemma efter jobbet o började chatta med lite olika dels en gammal tjejkompis som jag ska träffa snart igen,o lite dirtytalk med R-min gamla boss för hundra år sedan som jag skrivit om innan,(han som är lite too kinky o rakt på för mig..)Men fyy vad han kan göra mig till en skolflicka igen,jag var helt stirrig igår han ringde nämligen dessutom o pratade med sin sexiga danska stämma;)har inte pratat på nästan 10 år..
Han försökte få mig till att träffa honom ikväll här i MÖ..Han tyckte vi skulle käka lite ihop o sen att han antingen åker hem eller kanske ta in på hotell..sexy..
Men nej jag var bestämd o blyg samtidigt:)fick även lite söt/sexiga meddelanden senare under kvällen..
Men efter allt sextalk så vågar jag inte det,dessutom mkt för att skydda mig själv,tror inte att det hade blivit seriöst o jag är som ni vet för känslig för lösa förbindelser-det är ju inte det jag vill ha egentligen,men klart det var frestande få gör mig o har gjort mig så pirrig som han kan..
Men han är samtidigt självsäker på ett jobbigt sätt om ni förstår?Det får en bara att bli ännu fegare..
Men att chatta är ju kul men IRL en helt annan grej!(för mig iaf)
Chattade även med en kille ifrån match som jag numera har på f.b:)kul.
Och med min kära vän o bloggfan- Michael som bor i LA,så det gällde att växla över mellan alla ..så det inte blev dirty till fel person hehe..5 el 6 chattade jag med samtidigt.
Imorse började det igen..chattade med 2 killar ifrån match+M-yeah the kinkiest of them all o upptagen..Men trevligt var det:)Borde kanske starta en business för det verkar ju finnas ett hav av uttråkade o spänningssökande män..
Chattade även lite med Dean som jag nu fick ett sms av så jag kanske får dine and wine lite idag ändå;)
Så nu får jag hurry up,ska ses snart på nama.
Kvällen blir lugn med b.la serien five days o mys med nisse som är trött på sin chattande matte..:( Men måste säga att det känns kul att ha lite killar i sitt liv (på olika sätt)Ibland har det varit väldigt dåligt med det,med tanke på att jag inte går ut jämt som många andra singlar. Pusss o ha en härlig lördag! Becca

Inga kommentarer: