onsdag 24 september 2008

Lite pics ifrån dagen/kvällen.





Jaha ännu en mysdag och jag har mått betydligt bättre,nästan helt bra faktiskt så skönt- kan man jobba imorgon utan att (förhoppningsvis) må dåligt:)
Idag har jag gått promenader med Nisse,lagat mat 2ggr faktiskt+frukost-idag blev det sen lunch med kycklingspett+ris+jordnötssås+sallad,sen ikväll blev det färsk pasta med kycklingfärssås(-smakar typ som vanlig)där la jag bla i squash,paprika,lök o vitlök för att spice it up,badat i skumbad(-eucerin var fräsch)och såklart surfat;)
Sen nu till min tvkväll med idol,oskyldigt dömd o lite annat så lev jag sugen på ngt gott o då tog jag keso+banan riktigt gott o mättande(ett tips är nötter,äpple o apelsin i med.)
Tkte Persbrandt serien var sådär,hade väntat mig bättre så jag tittade lite på ett danskt dejtingprogram istället,det var kul:)
Idol måste jag nog följa lite grann iaf, om inte annat så pga alla dom roliga människorna där som Johan P hette han va?fan vilken härlig kille,(hade man varit 16 eller 14 så hade man ju varit galen i honom)Och Nils han e också hur kul som helst..
Men tycker ni inte att hon Anna Bergendahl eller vad hon nu heter inte har ett utséende som passar till den mäktiga rösten?jag menar så späd o liten o blond också värsta soulrösten-hon kan ju känna sig STOR nu,oavsett vad så lär hon få skivkontrakt:)
Imorgon är det back to work,och jag kommer nog känna mig extrafin med tanke på att jag gått runt i myskläder o morgonrock o inget smink i typ 4dgr..
Godnatt friends:)Becca

Inga kommentarer: