torsdag 4 september 2008

Skönt att sluta tidigt..


Idag slutade jag tidigt o iof började jävligt tidigt med..7.15 o då måste jag gå upp 5.30,kul-not! Men så skönt att sluta 13.45 för en gångs skull:)Annars är jag aldrig hemma innan 17..
Idag var jag ju bara tvungen att gå in på mobilia efter jobbet(-bussen stannar där)
Hittade inte mkt först men sen blev det lite grann iaf:En stor svart polotröja med stor krage-very basic,1 fin sjal,1 diadem+många strumpor,har såå många trista tröjor som behöver lyftas upp lite o då är sjal ett bra alternativ:)
Känner överhuvudtaget att jag haft helt för tråkig klädstil de senaste åren,kanske för att dölja att man gått upp i vikt eller för att jag hade en rätt så utmanande klädsel när jag var i gymnasieåldern jag vet inte men det är nog en mix av de två,men nu ska jag fan bättra mig!
Hit med sexiga,feminina o lite mer edgy clothes;)
Sen var jag såklart en bra stund på Kicks skulle köpa min älskade eight hour cream som jag har till läpparna men den fanns bara för 310kr..sjukt dyrt så det får bli ngnannanstans,provade även i.d produkter blev rätt fint faktiskt kanske blir det så småningom.
Så nu blir det extra lång kväll,nice!
Ska möta Alda om ett par timmar o hämta produkter till håret som jag köpt:)
Annars blir det lugn tvkväll med mina darlings-idol har ju satt igång o nu i början är det rätt kul:)
Kramar R

Inga kommentarer: