lördag 27 september 2008

Nu är det inte långt kvar..

Tills jag o lille-Annie(-smeknamn för Angelica)är utklädda:)
Hon är på väg till mig nu ifrån Copenhagen.
Och jag började min dag med promenad med nissen,o gröt+lite chattande på f.b med Rhys och lovely Dean.
Sen läste jag Klick-loves it:)sen har jag vilat i några timmar nu,så skönt+varit ute med nisse i det härliga vädret igen.
Nu ska jag snart käka lite innan det blir bad+göra mig i ordning(-my favourite thing to do,NOT)
Är osäker på vad jag ska ha på mig så det lär ju ta lite tid..
Sen börjar vi väl ta ett glas eller 2 härhemma innan vi går till Alda som bjuder på tacos:)
Är lite osäker på om vi pallar etage (eller var vi nu hamnar)vi är ju lite av pensionärer jag o Angelica-speciellt(- jag är inte superroad av nattklubbar,men samtidigt ibland har jag riktigt kul där med,bara väldigt lat av mig så jag blir trött av bara tanken..)
Får se om jag får möta Rhys ikväll..han ska ut med sitt jobb o jag på mitt håll men om det klaffar med tider etc så kommer vi nog försöka ses lite snabbt;)
Alltid lite pinsamt/jobbigt det där,man vet aldrig vad man själv eller han för den delen kommer tycka..Men som sagt det är inte alls säkert att det blir ikväll vi ses.
Jag o Angelica lägger nog in lite bilder ikväll på våra outfits o självklart festbilder imorgon:)Party-Becca

Inga kommentarer: