onsdag 3 september 2008

Im Victoria Beckham-Posh;)





Blev varken svall eller stubb..Men blev väldigt nöjd:)
Alda min vän o frisör är jäkligt grym!!
Kan rek henne starkt,hon ser vad man passar i och är jäkligt noggrann-4h tog allt o jag kan säga att jag njöt inte under tiden,gjorde sjukt ont!! var helt röd i fejset efter alla tovor hon kammade ut:(A var djupt chockad av min slarvighet..!Och hon sa rätt snabbt att största tovan som var en stor del av håret inte gick att reda ut o att det fick bli en Beckham-frissa blev först orolig att jag inte skulle passa i det men Alda försäkrade mig att det skulle jag visst o det stämde:)Blev mkt blonda,fina slingor med.
Som Alda sa o det stämmer nog rätt bra:Du var söt innan men nu är du snygg,och det kan vara dags med förändring+lite mer edgy look.
Passade på att köpa en hel del produkter med,(visar upp dom här imorgon.)
Lägger in lite bilder-på mig före med tovor+rött fejs!!+under tiden o efter.
Dagens positiva:Jag o Alda ska festa i slutet på månaden på slitage-etage,mitt gamla partyställe;)+Fick en inbjudan till Tine min danska fasters son Davids kalas om några veckor i Lyngby:)
Dagens negativa:Grym magkatarr..:(+jävligt trött efter ca 4,5h sömn inatt,kom hem 23.45 ifrån A igår.. Posh- Becca

Inga kommentarer: